Dostawa

Zamówienia, na które składają się produkty z informacją "w magazynie"  - wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. Warunkiem jest zaksięgowanie płatności na naszym koncie do godziny 14:00 lub wybór kuriera za pobraniem.

W Cały dla Mamy masz do wyboru 4 opcji dostawy.
Podane ceny dotyczą wysyłek na terenie Polski.

Paczkomaty 24/7

Wartość zamówienia:

0 - 300 zł

od 300 zł

Paczkomaty 24/7

12,90 zł

gratis !


Kurier DPD

Wartość zamówienia:

0 - 300 zł

od 300 zł

Kurier

14,99 zł

gratis !

Kurier za pobraniem

17,90 zł

gratis !

Wysyłki kurierskie realizuje firma DPD. Paczki są dostarczane w 24h od nadania.

Odbiór osobisty

Zakupione produkty możesz obejrzeć "na żywo" i odebrać w naszym sklepie stacjonarnym:

Godziny otwarcia: Poniedziałek - Piątek 11:00- 19:00, Soboty: 11:00 -14:00

Al. K.E.N. 94

02-777 Warszawa (5' od M. Ursynów)


Telefon: 731 - 999 - 332

 

Wysyłki zagraniczne

Realizujemy także wysyłki za granicę.
Koszt wysyłki poza terytorium Polski wyceniamy zawsze indywidualnie. Koszt zależy od kraju adresata, wagi paczki, formy dostawy.
Chcesz poznać koszt wysyłki za granicę? Napisz do nas maila sklep@calydlamamy.pl

 

Terminy dostawy

  1.       Sposoby, koszty i terminy dostawy towarów są określone każdorazowo przy składaniu zamówienia. Dostępne są następujące sposoby płatności: przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze oraz płatność drogą elektroniczną. Formą dostawy jest przesyłka kurierska, paczkomat. Możliwy jest również odbiór osobisty w Sklepie Stacjonarnym Sprzedawcy.

  2.       Kupujący powinien dokonać płatności w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, chyba że wybrał sposób płatności przy odbiorze, wówczas należy jej dokonać przy odbiorze towaru.

  3.       Koszty związane z realizacją płatności i dostawą towarów ponosi Kupujący, przy czym Sprzedawca może ustalić określony próg wartości zakupów, po którego przekroczeniu przez Kupującego koszty dostawy i płatności pokryje Sprzedawca. Klient jest informowany o kosztach związanych z dostawą oraz sposobem płatności przed złożeniem przez Klienta oferty dotyczącej zakupu towarów znajdujących się w koszyku.

  4.       Na termin doręczenia zamówienia składa się czas realizacji zamówienia (zgodnie z informacją o dostępności towaru) oraz czas dostarczenia zamówienia do miejsca dostawy.

  5.       Czas realizacji zamówienia zależy od jego dostępności wskazanej na karcie produktu w następujący sposób:

a)      „W magazynie” – towar zostanie wysłany najpóźniej na drugi dzień roboczy po dniu otrzymania płatności przez Sprzedawcę (dla zamówień z płatnością przy odbiorze czas ten biegnie od dnia złożenia zamówienia),

b)      „Wysyłamy w 48 godzin” – towar zostanie wysłany najpóźniej na trzeci dzień roboczy po dniu otrzymania płatności przez Sprzedawcę (dla zamówień z płatnością przy odbiorze czas ten biegnie od dnia złożenia zamówienia),

c)      „Wysyłamy w 2-3 dni robocze” – towar zostanie wysłany najpóźniej na czwarty dzień roboczy po dniu otrzymania płatności przez Sprzedawcę (dla zamówień z płatnością przy odbiorze czas ten biegnie od dnia złożenia zamówienia),

d)      „Wysyłamy w 4-5 dni robocze” – towar zostanie wysłany najpóźniej na szósty dzień roboczy po dniu otrzymania płatności przez Sprzedawcę (dla zamówień z płatnością przy odbiorze czas ten biegnie od dnia złożenia zamówienia),

e)      „Zapytaj o dostępność w magazynie” – towar nie jest dostępny lub będzie dostępny później niż szósty dzień roboczy po dniu złożenia zamówienia.

  1.       Jeżeli w danym zamówieniu znajdują się towary o różnej dostępności, wszystkie towary wysyłane są w terminie odpowiadającym wysyłce towaru z najdłuższym terminem dostępności.

 

Uprzejmie informujemy, że w okresie przedświątecznym czasy dostaw mogą ulec nieznacznemu wydłużeniu.